سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/1465992108_658524_1465992206_sumario_grande.jpg

سانتوس در ابتدای صحبت های خود به دفاع از کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیمش پرداخت که به دنبال اظهارات جنجالی در مورد تیم ملی ایسلند با انتقاداتی مواجه شده بود. رونالدو تیم ملی ایسلند را تیمی با ذهنیت کوچک خواند اما لاگربک و بازیکنانش هم فرصت تاختن به ستاره رئال مادرید را از دست ندادند. سرمربی تیم ملی ایسلند در واکنش به صحبت های رونالدو گفته بود:

گمان می کنم رونالدو فقط به خاطر اینکه نتوانسته مقابل ایسلند، کشوری که تنها 330,000 نفر جمعیت دارد، پیروز شود عصبانی شده است.

اکنون بنا به گزارش Fourfourtwo، سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال هم وارد این بحث شده و گفت:

گاهی اوقات وقتی مردم در مورد بازی جوانمردانه صحبت می کنند، خنده ام می گیرد چون وقتی ما در مورد سایر افراد و واکنش های آنها صحبت می کنیم... در پرتغال ما معمولاً می گوییم' اگر چیزی حس نمی کنی [احساسات نداری]، واقعاً آدم خوبی نیستی'. بعد از چیز هایی که سرمربی تیم ایسلند گفت و بعد از کار هایی که بازیکنان آنها در طول 90 دقیقه انجام دادند... هواداران آنها رونالدو و په په را هو کردند و بازیکنان آنها از روی نیمکت به په په توهین می کردند.

ما احساسات خود را داریم و گاهی اوقات افراد با روشی خیلی احساسی واکنش نشان خواهند داد. شما همیشه باید بازی جوانمردانه را رعایت کنید و من همیشه عادلانه برخورد کرده ام، حتی در این کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه نیز هیچ اظهار نظری در مورد صحبت های انجام شده و اظهارات تحریک آمیز [سرمربی ایسلند] نکردم. اما آنچه می خواهم اینجا تأکید کنم، این است که فکر نمی کنم لزومی در به جا آوردن رسم جوانمردی وجود داشته باشد، وقتی که دیگران عدم جوانمردی خود را نشان داده اند.

در زمینه دریافت کار های زرد ما یک الگو بوده ایم، و به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. رونالدو یکی از 23 بازیکن تیم ماست.

وی در ادامه با تمجید از ستاره تیمش گفت:

رونالدو بهترین بازیکن دنیاست، چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ او بهترین بازیکن دنیاست - شما چه فکر می کنید؟ من به سؤالات شما احترام می گذارم و درک می کنم که به عنوان یک خبرنگار این شغل شماست، اما او بهترین بازیکن دنیاست.

انتظار می رود که در دیدار مقابل اتریش هم رونالدو همراه با نانی زوج خط حمله پرتغال باشد، اما سانتوس در واکنش به انتقادات مبنی بر اینکه رونالدو کارایی همیشگی خود را در نوک خط حمله ندارد، گفت:

من تمام بازی های رئال مادرید را با دقت بسیار تماشا کرده ام. بنزما مصدوم بود و چه کسی به جای او بازی می کرد؟ کریستیانو. او می تواند در هر پستی بازی کند. او یک مهاجم نیست و نیاز به آزادی دارد. اگر بازی های رئال مادرید را تماشا کرده باشیم، او بازی را از سمت چپ شروع می کند، اما در طول بازی ممکن است هر جای زمین حضور داشته باشد. او یک بازیکن آزاد است و به هیچ پست خاصی گره نخورده است. او باید همینطور باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.